Over ons;

Ik ben Romy en ik ben je Homie, dit is Jeneh en zij is zwaar oké. Wij zijn erg goed in rijmen dus besloten we om uit Nederland te verdwijnen.

Wij zijn twee meiden die gaan reizen en dus moeten wij al onze avonturen vastleggen. Jullie zullen gaan meegenieten hoe wij van elk onbelangrijke steen foto's maken en in elk nieuw stadje selfies. We zullen nonchelante-we-kijken-net-niet-in-de-camera-foto's maken en zullen zeker niet gaan toegeven dat juist die foto's de meeste moeite hebben gekost. Om nog meer basic te zijn zullen we elkaar ook maximaal gaan vloggen. Gelukkig zullen wij niet totaal standaard onze leeftijdsgenoten en geslacht eer aan doen, want we zullen ook de minder leuke momenten vast leggen en zullen er geen filters overheen gooien. Geen filters over onze instaposts kunnen we helaas niet beloven.

Zonder grappen. Wij hebben ons diploma en we zijn klaar voor onze beloning. We gaan ons vermaken en volvreten in Azië. Zoals altijd zal ik deze reis gaan bloggen.

Reageren kan altijd onder de post of via Facebook en Instagram.

x

Muggen met humor

Ik kan het niet mooier maken dan het is. ‘S ochtends ben ik echt niet te genieten. Ook Mitchel kwam er nu achter. Hij wilde mee, dus dat is niet mijn probleem.

Nick, een werknemer van het hostel hier, is nog steeds in de war van onze relatie met Mitchel. We houden steeds een ander verhaal op en Nick heeft echt geen idee. Nick heeft een aantal opties:
- Mitchel heeft met een van ons een relatie
- Mitchel is van een van ons een broer
- Mitchel is van een van ons een half-broer
- Mitchel is onze gay-best-friend
- Mitchel is meegestuurd door onze ouders als babysitter
- Jeneh en ik zijn in een relatie en Mitchel is gewoon een vriend
- Mitchel hebben we hier op vakantie ontmoet
- Mitchel is onze neef
- Mitchel is onze vader
- Mitchel is onze cavia

In werkelijkheid is het allemaal niet zo spannend, maar hou die arme gozer maar even in z’n waan. Het zorgt voor vermaak.

Jeneh en ik hebben vanochtend nog even gebruik gemaakt van onze scooter tijd en zijn we nog even door het Vietnamese gooi gescheurd. Daarna moesten we de scooters weer afleveren. Gelukkig waren alle voorzorg maatregelen die we vooraf bij het huren van de scooter hadden genomen wel allemaal nodig. Bij het inleveren gaven we de sleutel af en de scooterverhuurder checkte niet eens of hij er stond. Erg overdreven wantrouwend waren we dus.

Dat ik dit moment nog eens mag meemaken. Jeneh staat zich in te smeren. Die arme meid is veranderd in een tomaatje, gelukkig houd ze zich nog best lang vast aan de illusie dat het allemaal wel meevalt.

Mitchel is te groot voor alle dingen hier en het is hilarisch. Hij puilt letterlijk uit een hangmat.

Verder was deze dag echt alles behalve blog waardig. We hebben langs het zwembad gehangen en gelezen. Toch echt even vakantiegevoel opwekken.

S’ avonds zijn we bij de indiaanse buren uiteten gegaan. We hebben gegeten met onze nieuwe buddy Elisabeth. Mooie, grappige meid die onderweg is naar de Filippijnen.

Ik denk dat ik, door al mijn uitlachen vanwege Jeneh’s en mitchel’s verbranding, zelf op de blaren moet zitten. In mijn geval geen blaren maar muggenbeten. Geloof het of niet, bewijs gaat er niet komen, maar Ik heb op mijn bil wel geteld acht muggenbulten. Jeneh heeft de hele avond gelachen. Nu lig ik in bed te hopen dat het morgen minder is, anders lig ik morgen langs het zwembad met een muggenbulten reet.

De wekker gaat zo al om 4 uur ‘s ochtends!















Reacties